Det här är jag

På denna blogg kommer jag att skriva en del om mig själv och min vardag. Men i huvudsakligt syfte kommer jag att skriva om mina orkidéer, andras orkidéer och vissa tips och trix som jag fått lära mig. Vissa som jag själv provat och vissa som jag bara läst om.

Detta kommer inte vara en blogg som jag uppdaterar flera gånger om dagen. För så mycket kommer jag aldrig lyckas skriva om. Ett par gånger i veckan är mitt mål.

Jag hoppas att ni kommer ha nytta av min blogg och lära er något sov så ni kanske inte visste om orkidéer. Rätta mig om jag har fel, jag är inte världsbäst! ;) /

Emma



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomorkide.blogg.se

På denna blogg kommer jag skriva om mina orkidéer och tips på hur man tar hand om dom.

RSS 2.0